gener de 2011

  • I COMENÇA 2011

    MOLT AGRADABLE la sensació que provoquen els fets de Tunísia, malgrat cal lamentar-ne vides. Sóc absolutament ignorant dels afers tunisians, però m’emporto la sensació que el poble és el poder. M’agrada veure caure un dictador, m’agrada que caigui un dictador amb “suport” occidental (és el primer món qui sosté les dictadures del tercer món,…