desembre de 2010

  • L’ULTRANACIONALISME ESPANYOL I LES PATENTS EUROPEES

    Dia si i dia també des de la caverna mediàtica espanyola sentim discursos vinculats a la eficiència de l’ús del castellà a nivell ibèric. Bàsicament per dir-nos que ens guardem el català per les relacions familiars de les famílies indígenes (nosaltres). Com deia l’Empar Moliné fa pocs dies: “que la llengua vehicular a les…