novembre de 2010

  • UNA OPORTUNITAT DESAPROFITADA, PERÒ RES CANVIA EL FUTUR

    Fou la manifestació de Juny de 2010 la que va fer-nos pensar que moltes coses canviarien, convocada per reivindicar el dret a l’autodeterminació i per rebutjar la legitimitat d’un Tribunal Constitucional Espanyol, capaç de modificar la voluntat popular catalana expressada en referèndum. Els que hi fórem presents vàrem il·lusionar-nos. Per la magnitud, pel civisme,…